top of page

מאגר הידע הגדול של החינוך המיוחד יוצא לדרך


בימים אלו, מקימה אלומות אור פלטפורמה בלעדית לשיתוף ידע וחומרי לימוד של החינוך המיוחד. בפלטפורמה השיתופית שאנחנו מקימים תוכלו לשתף ולהוריד חומרי לימוד וטיפול, מערכי שיעור, סרטונים, משחקים, רעיונות ופעילויות איכותיים. תוכלו ללמוד ולתרום לעמיתים שלכם מבתי ספר דומים בכל הארץ, לחלוק ידע וניסיון מקצועי, לקצר תהליכי עבודה ולמקסם את הזמן שלכם בעשייה חינוכית. אנחנו נמצאים בתהליך איסוף מגוון רחב של תכנים חינוכיים ובקרוב מאוד יעלה המאגר לשימוש חופשי ושיתופי.

המטרה של המאגר הגדול היא להקל על הצוותים החינוכיים והטיפוליים בעבודה היומיומית ולחסוך את הצורך להמציא את עצמכם כל פעם מחדש.

אפשרויות עריכה והתאמה – במאגר תוכלו למצוא בקלות תכנים מעניינים ואיכותיים שתוכלו לערוך בהתאם לצרכים שלכם. כל התכנים במאגר הם קבצים פתוחים שניתן לערוך ולהתאים לצרכים שלכם ושל התלמידים שלכם.

שיתופי פעולה מקצועיים – אנשי צוות שמעוניינים בכך, מוזמנים להשאיר פרטים ולהזמין עמיתים שלהם ליצור איתם קשר כדי להתייעץ, לשאול שאלות ואף לייצר חומרים משותפים חדשים ביחד. מאגר התכנים החינוכיים השיתופי עובד בתפיסת קוד פתוח; כל אחת ואחד תורם את חלקו והמאגר מתפתח תוך כדי שיתוף.

מוזמנים לשלוח אלינו חומרים איכותיים לטובת שיתוף בקרב הצוותים החינוכיים והטיפוליים – בלינק הבא


bottom of page